خوبان

 هرگزم نقش تو ازلوح دل و جان نرود 

 هرگزاز یادمن آن سرو خرامان نرود 

 ازدماغ من سرگشته خیال دهنت 

 به جفای فلک وغصه دوران نرود 

 درازل بست دلم با سرزلفت پیوند

 تا ابدسرنکشد وز سرپیمان نرود 

 هرچه جزبار غمت بردل مسکین منست 

 برود از دل من وز دل من آن نرود 

 آنچنان مهر توام دردل وجان جای گرفت 

 که اگر سربرود از دل و ازجان نرود 

 گررود از پی خوبان دل من معذورست 

 درددارد چه کند کز پی درمان نرود 

هرکه خواهد که چو حافظ نشود سرگردان 

دل به خوبان ندهد وز پی ایشان نرود 



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت14:27---13 مهر 1391
ميگن عاشقا عشقشون رو زيبا ميبينن ، ايندفعه که ديدمت خيلي زيباتر شده بودي

نميدونم ، تو هردفعه زيباتر ميشي ، يا من عاشقتر . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : awaiting |
  • آسمان
  • سبزک