یکی را دوست می دارم

یکی رو دوست میدارم ،

ولی افسوس ،او هرگز نمی داند.

نگاهش می کنم شایدبخواندازنگاه من که 

                               اورا دوست می دارم،

ولی افسوس ،

اوهرگزنگاهم را نمیخواند

به برگ گل نوشتم من که

                         اورا دوست می دارم،

ولی افسوس ،

او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تااورا بخنداند .

به مهتاب گفتم ای مهتاب ،

سرراهت به کوی او سلام من رسان وگو که

                              اورا دوست می دارم .

ولی افسوس ،

یکی ابر سیه آمد زره روی ماه تابان را بپوشانید.

صبارادیدم و گفتم ،صبا دستم به دامانت ،

بگو ازمن به دلدارم که

                          او را دوست می دارم .

ولی افسوس ،

ز ابر تیره برقی جست وقاصد را میان ره بسوزانید.

کنون وامانده ازهرجا دگر باخود کنم نجوا ،

یکی را دوست می دارم ،

ولی افسوس ،

                             او هرگز نمی داند!!!! 
 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت22:21---13 مهر 1391
سلام.


جمله ی دلنوشتت خوب بود.


ولی در کل میشه بگی برای کی می نویسی مطالبت رو >!؟؟؟؟
پاسخ:براخودم
پاسخ:ودوستان خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : awaiting |
  • آسمان
  • سبزک